Autolab Car Spa & Detailing
Wsiadasz do swojego samochodu i odczuwasz dyskomfort? Czujesz nieprzyjemny zapach, widzisz plamy, które prześladują Cię każdego dnia? Nie wiesz co masz zrobić z tym problemem a może sam chciałeś coś z tym zrobić, ale nie wyszło i w rezultacie jest gorzej niż było?


AUTOLAB oferuje perfekcyjną pomoc w pozbyciu się wszystkich tych problemów

Czym jest TWARDY WOSK?

Wosk to nic innego jak mieszanina estrów, wyższych kwasów tłuszczowych, które nie rozpuszczają się w wodzie. W związku z tym najważniejszym celem woskowania jest ochrona lakieru karoserii samochodu przed wodą ale nie tylko.

Twardy wosk jest strukturą nakładaną na powierzchnię lakieru aby ochronić go przed czynnikami zewnętrznymi, ale również w celu nadania głębi koloru czy zachowania go w nienagannym stanie jak najdłużej.
Nie można jednak zapominać o tym, iż usługę woskowania trzeba systematycznie powtarzać w celu utrzymania efektu połysku karoserii oraz skutecznej ochronny nadwozia przed już wcześniej wspomnianymi czynnikami zewnętrznymi.

Po aplikacji produktu tworzy się powłoka hydrofobizująca za sprawą, której lakier staje się bardziej odporny na zmiany atmosferyczne takie jak gazy, kwaśne deszcze, ptasie odchody, żywice drzewne a to wszystko dzięki zawartym w nim polimerem fluorowym.
Co przyczynia się również do zwiększenia odporności na gromadzenie i przyleganie brudu do karoserii samochodu.

Musimy również wspomnieć o blokowaniu przez tego typu preparaty powstawania przebarwień spowodowanych niekorzystnym oddziaływaniem promieni ultrafioletowych. Lakier narażony na oddziaływanie światła słonecznego z czasem blaknie. Woskowana powłoka zostaje wypolerowana tworząc lustrzany efekt, który zapewnia dodatkową ochronę w postaci odbicia promieni słonecznych.

Woskowanie samochodu przyczynia się do ochrony przed uszkodzeniem drobnych kamieni, brudu, traw, gałęzi, które po ekspozycji przyczyniają się do rozwoju ognisk korozji karoserii.


Usługę należy powtarzać co pół roku w ten sposób utrzymując piękny wygląd swojego samochodu.

Oryginalny odcień lakieru zachowa swoją intensywność na dłużej ponieważ będzie skutecznie chroniony przed utlenianiem się.

W skład każdego lakieru wchodzi woda, która z czasem odparowuje czego skutkiem jest utrata głębi i jakości lakieru tym samym późniejszą szybszą jego eksploatacją.

Nadmierne odparowanie wody powoduje, iż farba traci swoją elastyczność, staje się krucha. Zaczyna pękać. Pojawiają się mikropęknięcia.


AUTOLAB oferuje perfekcyjną pomoc w pozbyciu się wszystkich tych problemów

Etapy przygotowania samochodu:
Sprawdzamy pojazd - Felgi czy nie są gorące oraz czy wszystkie szyby są zamknięte.
  • 1. Etap "wstępnego mycia"
    Spryskujemy samochód chemią co ma za zadanie zmiękczenie brudu przylegającego do elementów. Spryskiwane są również tarczę wiec produkt, który jest do tego użyty jest zależny od materiału z którego są wykonane (aluminiowe - kwasem, pomalowane - specjalną neutralną chemią do tego przeznaczoną tak aby nie doszło do uszkodzenia krążków, farby oraz lakieru)

    Po paru minutach w momencie kiedy chemia wykonała swoja pracę, rozpuściła wstępnie brud jest spłukiwana strumieniem wody pod ciśnieniem.


  • 2. Etap - "aktywna piana"
    po pozbyciu się głównego zabrudzenia możemy nałożyć warstwę aktywnej piany. Wykorzystując technologię 2 wiader.

    Zaczynając pracę od góry pojazdu w dół. Po umyciu każdego elementu płuczemy gąbkę wyciskając ją z pozostałego na niej piasku.

    Drugie wiadro przeznaczone jest na osobne gąbki, które wykorzystywane są do mycia progów.

    Do tarczy natomiast wykorzystujemy specjalny pat, którego pracę wspomagamy szczoteczką tak aby umyć z dużą dokładnością tarcze z każdej jej strony.

    Ponadto, myjemy wszystkie tabliczki znamionowe i otwory specjalnym do tego przeznaczonym pędzelkiem na korpusie po czym płuczemy je wodą.


  • 3.Etap "głębokie czyszczenie"
    Zawsze wykonywany przed nałożeniem twardego wosku, korektą lakieru czy innymi środkami ochronnymi, które mają zostać wykonane bądź nałożone samochód jest myty specjalną chemią przeznaczoną do głębokiego czyszczenia tak aby powierzchnia na której będą wykonywane zabiegi np. zabezpieczające powłokę lakierniczą pozbawiona była wszelkich zanieczyszczeń takich, które mogłyby przeszkodzić w wykonywanych dalszych etapach pracy.


Wymieńmy tutaj trzy pojęcia:

1.Dekontaminacja - Proces w którym za pomocą specjalnych środków zostaje usunięty asfalt, który osadza się podczas jazdy.

2.Deironizacja - Proces usuwania zanieczyszczeń metalicznych z powierzchni pojazdu. Temu procesowi możemy poddać felgi oraz całą karoserię. Możemy dodać, iż jest to jeden z podstawowych zabiegów w detailingu.

3.Glinkowanie – Etap w którym zostają usunięte wszystkie ewentualne zanieczyszczenia, pozostałości po uprzednich czynnościach tak aby czyszczone powierzchnie były nieskazitelnie czyste i przygotowane do aplikacji wosku.

W tym celu używamy 2 rodzajów glinki metodą tak jak we wcześniejszych etapach 2 wiader. Do górnych partii samochodu miękką glinkę a dolnych twardą czyli tam gdzie tych zabrudzeń jest więcej i są trudniejsze do usunięcia.

4. ETAP - Osuszenie pojazdu – bardzo ważna czynność, którą trzeba wykonać z bardzo dużą dokładności. Pojazd musi być idealnie osuszony nie pomijając zakamarków i szczelin. Z tych miejsc należy wydmuchać pozostałości wody.

5. Etap - Aplikacja Twardego wosku/polimeru – Powłoka musi być nakładana w określonych warunkach. Pomieszczenie musi być suche pozbawione wilgoci czy pary wodnej (temp. w pomieszczeniu powinna wynosić 15 – 23 st.C)

A także nie może być narażona na oddziaływanie promieni słonecznych. Proces aplikacji musi odbywać się w miejscu niedostępnym dla słońca.

Wszystkie kosmetyki ochronne działają tylko w określonej temperaturze!

POWŁOKA POLIMEROWA – TWARDY WOSK – RÓŻNICA

Obie powłoki mają bardzo zbliżone właściwości ochronne. Różni je jedynie metoda aplikacji.

Wosk / Powłoka kwarcowa – aplikujemy ręcznie.
Polimer – aplikujemy za pomocą maszyny polerskiej, tym samym nadajemy powierzchni większą głębię.
Zalecamy użycie przy ciemnych lakierach karoserii. W szczególności możemy wyróżnić kolor czarny. Podczas aplikacji produktu za pomocą maszyny polerskiej w delikatny sposób wytwarzamy dodatnią temperaturę co powoduje likwidację drobnych rys, które sprzyjają matowieniu głównie ciemnych powłok lakierniczych.

NIEWIDZIALNA WYCIERACZKA – Co to jest i czy warto?
Z pewnością słyszałeś o takim wynalazku a może właśnie zastanawiasz się nad skorzystaniem z udogodnienia jakie oferuje Ci tego typu produkt?
Niewidzialną wycieraczką nazywamy preparat, który tworzy powłokę hydrofobową na szklanej powierzchni wskutek czego w trakcie jazdy pod wpływem działania powietrza krople wody zostają odpychane z powierzchni na której aplikujemy produkt tym samym pozostawiając szybę przejrzystą i czystą bez użycia wycieraczek samochodowych.

Zadowalający rezultat? Tak!

Jak najbardziej polecamy aplikacje tego typu produktu. Poruszając się co najmniej kilkadziesiąt kilometrów na godzinę spadające krople wody same będą spływać na boki szyby ułatwiając nam tym samym prowadzenie pojazdu.

Zalety?

Znacząco poprawi się widoczność powierzchni szyb, na których zastosowano niewidzialną wycieraczkę. Stają się dużo bardziej odporne na wszelkie zabrudzenia oraz osadzanie kurzu i pyłu.
Podczas długich tras z pewnością docenisz zalety jakie wymieniamy. Podczas gdy zwykłe wycieraczki wykonują swoją pracę w znaczący sposób dodatkowo męczą twój wzrok. Niewidzialna wycieraczka sprawi, iż droga minie Ci lżej i przyjemniej.

Zastosowanie tylko na przednią szybę ?

Zastosowanie preparatu jest większe niż zapewne Ci się wydaje.

Można aplikować nie tylko na przednią szybę, ale również na boczne szyby, lusterka czy reflektory.
Aby utrzymać efekt niewidzialnej wycieraczki należy powtarzać jej aplikację co pół roku tak samo jak w przypadku powłok woskowych na lakier samochodu.




Z czystym sumieniem polecamy i zachęcamy każdego z was do korzystania z usług nakładania wyżej wymienionych produktów w celu utrzymania waszego pojazdu w nienagannym stanie przez jak najdłuższy czas.

Wykonamy dla was usługę w najlepszej cenie sprawdzonymi dobrej jakości produktami z zachowaniem najwyższej jakości usługi!

Ceny na woskowanie samochodu

(MAŁE AUTO / ŚREDNIE AUTO / DUŻE AUTO, VAN)
SYNTETYCZNY WOSK W PŁYNIE
od 60 zł / 70 zł / 80 zł
  • Można go stosować samodzielnie oraz jako dodatkową warstwę na wcześniej nałożony wosk lub sealant. Nadaje niesamowitą głębię koloru oraz połysk. Pozostawia niezwykle gładką powierzchnię. Hydrofobowa, antystatyczna formuła zapobiega osiadaniu kurzu i pozostawaniu odcisków palców. Trwałość to nawet 2000 kilometrów.
Zamów kontakt
TWARDY WOSK
od 350 zł / 400 zł / 450 zł
  • Mycie Dekontaminacja oraz deironizacja lakieru Odtłuszczanie Zabiezpieczenie lakieru twardym woskiem (ręczna aplikacja)
Zamów kontakt